formindsket flødeskum

En læser har gjort mig opmærksom på, at jeg var lige vel jysk, da jeg i mit tidligere indlæg i dag brugte overskriften krøbet flødeskum. Og jeg har derfor rettet det til krympet flødeskum. Krympet udtales i min variation af jysk som krøbet. 😉

Nå, men nu er jakken Flødeskum fiks og færdig med fine knapper. Godt nok er den blevet noget tættere og tykkere, end jeg havde forestillet mig, men den er præcis, så jeg kan krybe i den. 😉

180620133219180620133218Jeg er for længst i gang med næste strikkeprojekt. En sommerbluse i råsilke.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

2 svar til formindsket flødeskum

  1. Harly siger:

    En meget smuk trøje (til en smuk kvinde)
    vh Harly

Skriv et svar

