mandag … og i gang

Det er mandag.

Det er begyndelsen på en praktisk uge.

Jeg har allerede været i gang med denne dag længe, selvom det stadig kun er morgen på vej til formiddag.

Det er blevet tid til at få mit hus gjort klar til udlejning i sommer, mens jeg fornøjer mig andre steder i verden. En passende anledning til at få gjort noget af det, som har ventet på, at jeg skulle nå hertil.

Regnen siler ned, mens jeg tømmer udhuset for overflødige tomme papkasser og henter de sidste havemøbler ud i haven, så der kan blive plads til de af mine ting, der skal pakkes væk.

Jeg har allerede været af sted med det første læs til papcontainerne. Nu er det blevet tid til formiddagskaffe med Skagenslapper fra Brugsen, som jeg bragte med hjem efter at have tømt bilen. En sjælden gang skal hjemmebageren smage bagerbrød. 🙂  

170620133214

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

