laaangsom opvarmning

Det kreative værksted kalder på mig med meget svag stemme. Den sidste uges tid har den lydt … indimellem … stille men lokkende.

Jeg har kigget i mine gemmer i skovhuset … også kaldet hytteværkstedet i aktive og kreative perioder … for at finde ud af, hvad jeg har at gøre med.

Lysten til at lave en bog med et eller andet indhold stødte ind i, at der manglede noget at lave indhold med. Stort set alle mine materialer befinder sig hjemme i huset ved havet, hvor det kreative værksted også har været på standby i meget lang tid.

I dag har jeg derfor været på fornøjelsesindkøbstur til Helsinge for at finde bare lidt til gøre noget med … noget helt uforpligtende, legende, kreativt …

270720133474

270720133478270720133477270720133476270720133475

Tingene er pakket ud og lagt på plads. Arbejdsbordet er ryddet og gjort klar til brug. Nu mangler der kun, at jeg skal indfinde mig og få kontakt med et eller andet, som jeg gerne vil lave og udtrykke.270720133485
270720133482 Klar, parat ………… ?

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

