skiftedag

Det lange sommerophold i skoven er til ende.

I dag går turen hjem til Samsø og huset ved havet. Jeg glæder mig til at komme hjem til mit eget sted, til naturen der, til havet, til gode naboer og venner.

070520132987Kattene skal med hjem og har været lukket inde siden i aftes, så jeg er sikker på, at de er her, når vi skal køre ved middagstid.

Jeg glæder mig til en lang periode i huset ved havet med alenetid og tid og rum til fordybelse både i mine egne ting og til at vende indad og være stille. Samtidigt venter der også samvær med gode venner og mine meget kærlige og hjælpsomme naboer. Det ser jeg frem til.

Og jeg glæder mig til sensommeren på Samsø, inden turen går sydpå på en 5 ugers bjergtur til Dolomitterne i det tidlige efterår.

583

Livet er godt, og jeg er, hvor jeg skal være … uanset, hvor min krop befinder sig i verden.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

