havtorn og stjernehimmel

Lige nu er jeg på lynvisit i skoven.

Efter to nætter under klar og åben stjernehimmel tager jeg hjem igen ved middagstid i dag.

Jeg nåede lige en cykeltur i går ud til kysten, der er fyldt med buske med havtorn og hyben. Havtornene er ikke fuldt modne, men der blev dog plukket en lille smule til at komme i fryseren.

Når jeg kommer hjem til Samsø, vil jeg på opdagelse efter havtorn. På mine sædvanlige gåtursstrækninger langs havet, har jeg ikke fået øje på dem.

havtorn aug. 2013

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

2 svar til havtorn og stjernehimmel

  1. 1annemarie siger:

    Din porse venter her…

Skriv et svar

