landet og modtaget

Så er jeg hjemme igen efter min lynvisit i skoven. Havet var roligt og smukt og overfarten fuldstændig rolig.

290820133891290820133890

Begge katte tog glade imod mig. Thor kom endnu inden jeg havde nået at parkere bilen. Og Sif kom ned fra første sal, da hun hørte mig inde i huset. De virker begge glade og tilfredse med, at jeg nu er her sammen med dem igen.

Det er blevet tid til afslapning i stuen, og begge katte holder mig ved selskab. Alt ånder fred og ro. Skønt at være hjemme igen.

290820133896

Som jeg tidligere har skrevet om, så er tegningen af aktieanparter i den nye færge mellem Samsø og Århus i fuld gang. Deadline er på lørdag den 31. august.

En flok samsinger har lavet og indsunget en slagsang for færgen med titlen “Færgen skal sejle til maj”. Herligt humoristisk initiativ. 🙂

Klik på dette link, og hør sangen på youtube: http://youtu.be/LA0NvN6yx0Q

Er du interesseret i at støtte dette færgeprojekt med en investering i en eller flere anparter, så koster de 1.000 kr. stykket til kurs 105, hvilket betyder 1.050 kr. Tegningsblanket kan udfyldes direkte fra hjemmesiden: www.samsoruten.dk

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

