mit hus kan lejes nogle uger om året … måske er det noget for dig?

I nogen tid har jeg ikke kunnet komme på serveren, hvor min hjemmeside www.ilsearanti.dk ligger, og derfor har jeg ikke kunnet opdatere den.

Nu er adgangen åben igen, og jeg har redigeret en smule på siden om udlejning af mit hus:

http://ilsearanti.dk/huset/index.htm

Jeg lejer mit hus ud som feriehus nogle uger om året, som nogen af jer, der besøger min blog, vil være bekendt med.

160820133669

Det er jo mit private hjem, og derfor skal lejerne være indstillet på, at det er sådan, og på at mine personlige ting er i huset.

Det er altså indrettet til den måde, jeg lever mit liv på, og det lever derfor ikke op til almindelig standard for sommerhuse. Der er således hverken TV eller mikrobølgeovn, men udsigt til stjernehimmel fra dobbeltsengen og med kort gåafstand til både skov, strand og hav.

Hvis en uge eller flere på Samsø er noget for dig, eller nogen du kender, så klik på linket og se, om dette tilbud har interesse.

Du er velkommen!

Ring eller send en mail, du finder alle oplysninger på http://ilsearanti.dk/huset/index.htm

160820133681

Dette indlæg blev udgivet i Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

