salig søndag

Jeg går rundt i mit hus, alene med mig selv og med en følelse af på ingen måde at være alene.

Nærværet af menneskene i mit liv mærker jeg, vore kroppe befinder sig blot forskellige steder i den ydre verden, men indeni er vi sammen, og vi kan ikke skilles ad.

Som så ofte er jeg i en tilstand af glæde og fred, en tilstand og væren af usigelig lykke, der giver en sprudlende og boblende glæde over at være til. Og denne tilstand er kombineret med en vished om, at det, jeg oplever, er overensstemmelse med det, jeg ER.

190920134199Må også din søndag være fyldt med glæde og fred.

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

