fryd og fred fortsat

Den kreative strøm har fanget mig ind efter uendelig lang tids fravær.

Skønt at være her igen.

Jeg arbejder videre i den lille bog “Fryd og fred” og har genoptaget billedoverføringens kunst igangsat af inspiration fra min nye bog. Men indtil videre bruger jeg den teknik, som jeg plejer at bruge.

111120134945131120134965

Og det er virkelig leg, som der står på bogen. Jeg bruger både egne fotos og billeder fundet i blade og magasiner og tekstsider fra gamle bøger.

131120134967131120135038131120134970

Der er dømt pause i det kreative værksted. Solen skinner, og jeg skal også nå ud og gå en tur. 🙂

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

