fra skoven

I dag er sidste dag i skoven for denne gang.

191220135334

191220135336191220135339Bilen er stort set pakket og klar til afrejse i eftermiddag.

Jeg skal hjem til huset ved havet på Samsø for at holde jul med min datter og for at få en længere periode med ro, så jeg kan komme ovenpå og i fuld funktion igen efter faldet og hjernerystelsen fornylig.  Jeg ser frem til daglige gåture ved havet. Det vil gøre mig godt.

Det bliver en rolig og forsigtig hjemkørsel, som jeg håber at klare i fin stil trods hovedets reducerede funktionsevne.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Rejseliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

