stille, ophøjet alenehed

I går formiddag tog min datter færgen tilbage til fastlandet og sit liv der.

Og jeg har nu nogle dage for mig selv, inden vennen fra skoven kommer for at fejre nytåret sammen med mig.

271220135430

050120131831

Jeg nyder disse stille dage uden snak og udadvendthed, hvor jeg lever i min egen rytme med tid og rum til fordybelse, eftertanke og åbenhed i bevidstheden indad, og hvor der ikke er noget, jeg skal, andet end de daglige gåture ved havet.

Må din dag blive lige så stille eller udadvendt, som netop du ønsker, din dag skal være.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

