i det kreative værksted

Så har jeg skiftet  til handlingens gear.

Meget tidligt vågen, oppe og i gang med den nye dag.

Omsatte dagens første tanker i handling ved at omrokere og skabe lidt mere plads i mit kreative værksted ovenpå.

Efter tidlig formiddagskaffe, læsning og indre fordybelse i gang med arbejdet, der består i at lave omslag til og samle en foto/digtbog om Samsø tiltænkt mine søde og hjælpsomme naboer. 12 sider med egne digte og fotos, der beskriver årets gang.

Bogens sider har været færdige meget længe, men arbejdet gik i stå. Nu er tiden kommet til at færdiggøre den, inden jeg går i gang med næste projekt, som er at lave endnu en bog til Art journaling.

050120145466050120145468050120145470050120145471050120145472050120145473

050120145476

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

2 svar til i det kreative værksted

  1. dorit siger:

    Er sikker på det bliver en spændende bog, som også godt måtte lande på mit bord, selvom min “ø” er lidt større 😉

    • ilsearanti siger:

      Tak for din kommentar og velkommen her Dorit. Mine bøger er jo unika og håndlavede, så der findes kun ét eksemplar af hver. Jeg har jo set på din blog, at du ligesom jeg dyrker fotografiet og andre kreative udtryksformer.

Skriv et svar

