art journal med copticbinding

Så er bogen blevet færdig og klar til at lege frit og uforpligtet i. 🙂

Den er samlet og bundet med copticbinding, hvor man syer omslag og sider sammen med en vokset tråd og en buet nål til en ydre, synlig flettet søm. En binding, som jeg synes rigtig godt om, og som jeg har forsøgt mig med før.

280120145792280120145796

Denne gang har jeg fået lavet bindingen helt rigtigt, så vidt jeg selv kan se.

280120145793

56 sider af foldet akvarelpapir er klar til at få indhold.

280120145799

 

Dette indlæg blev udgivet i Book Art, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

2 svar til art journal med copticbinding

  1. Madame siger:

    Det er en fryd at se dine mange kreative ideer! Og så kan jeg se, at I også er kattemennesker lige som os 🙂

    • ilsearanti siger:

      Mange tak. Dejligt at andre også har lidt fornøjelse af at kigge ind i mit kreative værksted, hvor jeg elsker at være … i den kreative strøm, i eksperimenterne, i legen og i arbejdet. Katte har været en del af mit liv i mange år, de er dejlige at leve sammen med. 🙂

Skriv et svar

