hviledag og afrejsedag

Så er det igen blevet skiftedag.

Stort set alle mine ting er pakket og blev placeret i bilen i går, så jeg holder hviledag, indtil afrejsen fra skoven i eftermiddag.

300120145808

Skoven er smuk på alle årstider og også lige nu i sin hvide vinterdragt. Noget af det herlige ved at opholde sig her er, at man er lige midt i naturen og mærker det hele tiden, uanset om man er inde eller ude. Rådyr bevæger sig dagligt forbi lige uden for vinduerne, egern piler op og ned ad træstammerne og hopper fra træ til træ, og fuglene har travlt ved foderbrædtet.

I dag går turen hjem til det lyse og rare hus ved havet, hvor der er skønt at være med mine gode arbejdsrum og havet og skoven lige i nærheden.

Lykkens pamfilius … det er mig. 🙂

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Rejseliv, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

2 svar til hviledag og afrejsedag

  1. Madame siger:

    Rigtig god tur! Dit sted i skoven minder om mit – her har vi også glæden ved fugle, rådyr og egern. Lykkens pamfilius … det er os 🙂

    • ilsearanti siger:

      Mange tak. Jeg havde en rigtig fin og uproblematisk tur. Ja, det er et dejligt sted i skoven, som jeg er så priviligeret at opholde mig ofte. På Samsø, hvor jeg bor, er der også masser af rådyr, som også besøger min have, men her er ikke egern og heller ikke er hugorme og muldvarpe.
      Godt at vide og huske, at vi er Lykkens pamfilius. 🙂

Skriv et svar

