taknemmelighed og overflod

Idéerne til nye mixed mediabøger står i kø, udover dem jeg allerede er i gang med, og køen bliver stadigt længere.

Lige nu er jeg blandt andet i gang med at brodere ord til en lille bog, der skal have titlen “The book of gratitude”.

050220145936

Der er så meget at være taknemmelig for.

Jeg føler mig meget priviligeret over, at jeg har al min tid til rådighed til at beskæftige mig med det, som jeg godt kan lide, og som giver mig stor glæde.

Mit liv rummer en udstrakt grad af frihed, og jeg har alt, hvad jeg har brug for og mere til.

Der er mange kærlige mennesker i mit liv. Nogle er meget tilstede og nærværende, andre er mere i baggrunden, men jeg ved, de er der, selvom vi sjældent ses.

En overflod som jeg er dybt taknemmelig for.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

