farven blå … himmel og hav

Fra dagens gåtur ved havet, hvor små skulpende bølger blev til langstrakte bølger efter hurtigfærgen, der var forsvundet fra horisonten.

120220146092120220146094120220146093120220146097120220146095120220146098120220146102

Dette indlæg blev udgivet i Foto, Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

4 svar til farven blå … himmel og hav

  1. Madame siger:

    Sikke en vidunderlig strand du har – og det dejligste solskin! Her har solen givet et par små pip fra sig, hvor jeg skyndte mig at suge varmen til mig 🙂

    • ilsearanti siger:

      Ja, det er en skøn strand, som jeg nyder meget. Denne strand vender mod øst, stranden mod vest er lige så skøn, den er bare helt anderledes med skoven helt ned til stranden. Jeg prøver at følge livets flow … og dermed kom jeg ud at gå i det herligste solskinsvejr, og kort efter min hjemkomst begyndte det at regne. 🙂

  2. Nola siger:

    Smukke billeder – jeg elsker havet og den ro der er ved stranden, især i Danmark, fordi vi har så store og brede strande.
    God aften 🙂

Skriv et svar

