vild skønhed ved Vester Made

I dag har jeg været ovre ved havet mod vest i strålende solskin, stærk blæst og store bølger. Simpelthen bare SÅ skønt. 🙂

130220146106130220146107130220146111130220146113130220146114

Dette indlæg blev udgivet i Foto, Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

4 svar til vild skønhed ved Vester Made

  1. Madame siger:

    Hvor er det smukke billeder du har taget! Jeg har været på Sjællands Odde i dag og set næsten samme syn – en vidunderlig strand badet i sollys.

  2. Nola siger:

    Så smukt! Det må være specielt at være omgivet af havet 🙂

    • ilsearanti siger:

      Ja, Nola, det er specielt og skønt.Jeg elsker havet og føler mig meget priviligeret over at bo så tæt på det, så jeg nogen gange ligger og lytter til det, når jeg er vågen om natten. Og det fantastiske ved Samsø er, at trods øens beskedne størrelse, så er naturen meget varieret, og strandene meget forskellige.

Skriv et svar

