sider på vej

Jeg arbejder videre med siderne i den ene af de igangværende bøger.

100220146041

Nogen gange tror jeg, at et opslag er færdigt, hvorefter det viser sig, at der alligevel mangler noget … måske bare nogle enkelte streger eller en tekst for at færdiggøre udtrykket.

Flere sider er undervejs, som jeg arbejder på samtidigt og bevæger mig frem og tilbage mellem. Undervejs dukker idéer til flere sider op.

Færdiggørelsen kan strække sig over længere tid.

140220146133140220146134140220146135

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

3 svar til sider på vej

  1. Madame siger:

    Hvor er det spændende, Ilse! Er det, hvad man kalder scrapbooking? Det kan minde mig lidt om, teknikken, når man laver fotobøger via nettet og sammensætter ord, billeder, baggrunde, vignetter osv.

    • ilsearanti siger:

      Så vidt jeg ved, er scrapbooking er måde at lave fotoalbums på og bevare minder på en kreativ måde. Mit er mere i retning af artjournaling, som er en mere fri, legende og kunstnerisk udtryksform, som nogen også bruger som en slags visuel dagbog. Det gør jeg dog ikke. Mit er hverken fotoalbum eller dagbog men en kunstnerisk udtryksform indenfor genren artists’ books/book art, som ikke har en dansk betegnelse. Jeg bruger mine egne materialer, egne fotos og egne tekster men laver også collager, hvor jeg bruger materialer fra magasiner m.m. Hvis du kigger i galleriet på min hjemmeside http://www.ilsearanti.dk kan du se flere af de ting, jeg har lavet og dermed også se lidt af spændvidden inden for denne kunstgenre.

Skriv et svar

