projekter i skoven

Mens jeg arbejder med mit kreative arbejde i meget lille format, er vennen i skoven i gang med et større kreativt arbejde: Et shelter til brænde.

250220146260250220146254250220146258

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

2 svar til projekter i skoven

  1. Madame siger:

    Dit kreative arbejde ser spændende ud – en poetisk bog med vidunderlige billeder.
    Sikke en god idé at lave et shelter til brænde!

    • ilsearanti siger:

      Mange tak Gitte. Jeg har selv stor fornøjelse af mit arbejde, der er som et kreativt rum, der konstant åbner og udvider sig til et uendeligt lager af muligheder. Samtidig med at jeg arbejder med denne lille bog, rumsterer tanker om og idéer til indholdet i den næste bog, der ligger færdig i ydre form og blot venter på sit indhold. Ja, shelteret er en genial idé her på grunden til de store mængder af træ, der skal omformes til brænde. Masser af træer er væltet hos naboerne, som bare gerne vil have det fjernet. Og på den måde får vi brænde til flere år frem.

Skriv et svar

