hjemtur i solnedgangen

Jeg er landet hjemme i huset ved havet på det skønne Samsø.

Færgen lagde fra land i Kalundborg, mens solen sank ned i havet, og under første del af sejladsen var der udsigt til den smukkeste solnedgang, indtil mørket faldt på, og stjernerne kom frem sammen med den tiltagende måne.

110320146453

110320146469110320146474110320146476110320146483Da jeg parkerede ved mit hus og stod ud af bilen, trådte jeg ud i fuldkommen stilhed … og lidt efter hørte jeg havets rytmiske bølgeslag slå pauser i stilheden.

Det er simpelthen bare skønt at være hjemme igen.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Rejseliv. Bogmærk permalinket.

2 svar til hjemtur i solnedgangen

  1. Madame siger:

    Betagende smukke billeder – og hvor må det være skønt at bo så tæt ved havet, at du kan høre bølgeslagene.

    • ilsearanti siger:

      Mange tak Gitte. Synet af den glødende solnedgang over havet var betagende. Jeg føler mig også meget priviligeret over at bo så tæt på havet, at jeg kan høre det i min have. Nogen gange kan jeg også høre det gennem det åbne soveværelsesvindue om natten. Det nyder jeg meget … både den fuldkomne stilhed, som er så sjælden at opleve i DK … og bølgeslagene.

Skriv et svar

