weekend-retreat

140320146512

Denne weekend

er til stilhed

og samvær med mig selv

tilbagetrukket fra verden

og alle dens gøremål

Der er intet

jeg skal

andet end fordybelse

og flyden med den indre strøm

140320146541Må også din  weekend bringe lys og glæde

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

2 svar til weekend-retreat

  1. Madame siger:

    Det lyder dejligt, Ilse, og dine blomster herunder er utroligt smukke.

    • ilsearanti siger:

      Mange tak Gitte. Ja, det er skønt at have mulighed for at trække sig tilbage til stilhed og fordybelse indimellem. Jeg elsker intenst samvær med mennesker, og jeg elsker at være alene. Og mit liv er så priviligeret, at det rummer mulighed for begge dele.

Skriv et svar

