hjemme igen med fut og fart

Lørdag aften landede jeg igen hjemme i huset ved havet, men det er hverken blevet til fotos eller blogindlæg, fordi der er så meget andet, der optager min tid og opmærksomhed.

Der er blandt andet vældig fokus på den bog, som vennen i skoven og jeg arbejder med … han dog mest … og der skal både snakkes i dybden og holdes møder med folk, der stiller op til fotos til bogen,  tegnere og andet godtfolk, der har sagt ja til at deltage i projektet på forskellig måde. Og meget af det foregår her på Samsø.

Og så er der jo også mit eget arbejde i det kreative værksted, det skal der jo også gerne klemmes tid og opmærksomhed ind til. Så det vil jeg gøre lige nu … gå ovenpå til arbejdsbordet, der bugner af igangværende bogprojekter.

Må din dag blive netop, som den passer til dig … med og uden billeder.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

2 svar til hjemme igen med fut og fart

  1. Madame siger:

    Det lyder meget spændende med bogen, som vennen i skoven og du arbejder med. Måske fortæller du lidt mere hen ad vejen?

Skriv et svar

