at blive væk for sig selv

Efter lang tids samvær og arbejdsferie er jeg nu i gang med at vende tilbage til hverdagen og mit eget her i huset ved havet.

Mærkeligt er det, at jeg denne gang har ret svært ved at finde tilbage til min egen rytme og mit eget arbejde.

Jeg mærker et savn og genkender det som savnet af mig selv.

120320146493

Jeg
forsvandt
i vi og os
og fællesskabet
og blev væk for mig selv
leder nu efter vejen
tilbage til mig selv

Jeg har været her før på dette sted:

 

Savnets paradoks

JEG 

observerer et savn

et savn af mig selv

et savn af fordybelse

jeg er ude af mig selv

og savner selvforglemmelse

231120135099

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

