tusindfryd

I mange år kaldte jeg mit indre jeg for Tusindfryd.

Nu er jeg endelig landet i mig selv igen, og det betyder, at jeg igen er i en tilstand af glæde og taknemmelighed.

Foran mig ligger en længere og sammenhængende periode herhjemme i huset ved havet, hvor jeg elsker at bo og være.

250420146994

En periode med tid og rum til alt det, jeg gerne vil, og som er i overensstemmelse med mit indre jeg, hvis natur er sprudlende glæde og vished.

En periode med tid og rum til en daglig praksis med stilhed, fordybelse og kreativitet.

En periode med tid og rum til at få gjort noget af alt det praktiske inde og ude, som er blevet forsømt.

En periode med tid og rum til samvær med mennesker i mit liv her på den lille og skønne ø i hjertet af landet.

Jeg er landet i Tusindfryd. 🙂

Må din dag blive fyldt med fryd og solskin. 250420147003

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

4 svar til tusindfryd

  1. Madame siger:

    Det var smukt at læse, Ilse! Jeg vil ønske dig en god solskinsweekend. Er de dejlige billeder taget med dit nye kamera?

  2. 1annemarie siger:

    Velkommen HJEM. ❤

Skriv et svar

