i gang igen

Solen stråler over huset ved havet og ind gennem alle vinduer. Og lige meget hvor meget den kalder, så er jeg indendørs med åbne døre og vinduer.

Der er kommet gang i det kreative værksted igen. Alle arbejdspladser ovenpå er i brug.

Skrivehjørnet med udsigt over mosen.

270420147025

Læsehjørnet til eftertanke og fordybelse er nu blevet udvidet med en skitseblok.

270420147026

Og på arbejdsbordet er jeg gået i gang med endnu en artjournal eller mixed media-legebog.

270420147027270420147029270420147030270420147031

Hvis jeg ville, kunne jeg sagtens fremkalde en stemme, der fortæller, at jeg burde være ude i det gode vejr, jeg burde gå tur, jeg burde lave noget i haven, der trænger så meget. Men den stemme har jeg afskaffet. I stedet for mærker jeg efter og flyder afsted og gør det, som kalder på at blive gjort, og lige nu er det at få gang i det kreative arbejde igen.

Når først den kreative strøm er i gang, så kan jeg sagtens gå frem og tilbage mellem den og alt mulig andet.

Må din søndag være solrig og fyldt med, hvad der giver dig glæde.

 

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

