i det kreative værksted

Posten kom i dag og leverede en bogpakke med to bøger med inspiration.

280420147068

Det sjove for mig ved den slags bøger er, at jeg synes, det er interessant at kigge i dem, og det er også inspirerende at studere, hvad andre finder på, men det er sjældent, noget af det finder vej til mit eget arbejde. En sjælden gang er der en teknik, som jeg ikke kendte til og tager i brug. At se på andres arbejde giver mig lyst til selv at lave noget.

Jeg arbejder videre i mixed mediabogen i dag, og mens noget tørrer, går jeg ud og nyder solen i haven. Altså endnu en pendledag mellem have og værksted.

Det meste af det jeg laver på denne bogs sider er meget lyst og enkelt. Det skal være en lys og let bog … og uden ret mange ord, ser det ud til lige nu. Jeg arbejder med blandform … akvarel, billedoverføring, akrylmaling, tekstil, broderede ord og collage m.m.

280420147072280420147074280420147073280420147076280420147077

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

