glæden ved huset ved havet

Hver eneste dag fryder jeg mig over at være her i huset ved havet. Jeg føler mig dybt taknemmelig og priviligeret over, at dette sted er givet mig at være i denne verden.

190520147318190520147323

Her er stille og fredfyldt med naturen lige uden for døren og ofte er den eneste lyd, der slår pauser i stilheden, havets rytmiske slag mod stranden. Nogen gange kommer lyden fra øst, andre gange kommer den henover skoven fra sydvest.

190520147303

Her er de optimale betingelser for at udfolde den jeg er, og det jeg kan og vil. Huset i to etager i nærheden af havet med tid og rum til at udfolde mig kreativt, drømte jeg om i årtier, før drømmen til min store overraskelse blev manifesteret i verden som en fysisk virkelighed.

010220145842190520147324190520147295

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

2 svar til glæden ved huset ved havet

  1. Madame siger:

    Det er et vidunderligt sted, du bor – sikke nogle skønne omgivelser til dit charmerende hus.

    • ilsearanti siger:

      Ja, Gitte det er et skønt sted, jeg bor, og i et lille, rummeligt og charmerende hus. Jeg er simpelthen også bare så glad og taknemmelig over det.

Skriv et svar

