det jeg VIL

Jeg har taget en endegyldig beslutning

ikke flere frugtesløse kompromiser med manglende retning

Jeg har valgt fred, glæde og kærlighed

Det er mit fokus, og det er min retning

Det er det jeg VIL

Det er det jeg ER

Det er vejen brolagt med glæde

Den direkte vej hjem

Jeg har bedt Sandhedens indre stemme om vejledning gennem et kort på osho.com i forhold til, hvor jeg er lige nu.

YES! 🙂 TAK for dette fuldkomment bekræftende svar:

   

The figure in this card has taken on the shape of an arrow, moving with the single-pointed focus of one who knows precisely where he is going. He is moving so fast that he has become almost pure energy. But his intensity should not be mistaken for the manic energy that makes people drive their cars at top speed to get from point A to point B. That kind of intensity belongs to the horizontal world of space and time. The intensity represented by the Knight of Fire belongs to the vertical world of the present moment – a recognition that now is the only moment there is, and here is the only space. When you act with the intensity of the Knight of Fire it is likely to create ripples in the waters around you. Some will feel uplifted and refreshed by your presence, others may feel threatened or annoyed. But the opinions of others matter little; nothing can hold you back right now.

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om .... Bogmærk permalinket.

2 svar til det jeg VIL

  1. Madame siger:

    Hvor er det spændende med svaret, du fik – og valget du har truffet om fred, glæde og kærlighed.

    • ilsearanti siger:

      Ja, det er skønt at få bekræftende svar, det forstærker den tilstand af sprudlende glæde og omsluttende fred, jeg er i … og den vished jeg har om, at det er muligt at træffe et valg om, hvor man vil være … i glæde eller smerte for at sige det helt kort. Visheden om og glæden ved, at det er sådan, at jeg og hvert eneste menneske har mulighed for at træffe dette valg, har jeg bare lyst til at råbe ud fra ethvert hustag. 🙂

Skriv et svar

