i det kreative værksted

Uanset hvor meget det strålende solskinsvejr og fuglesangen kalder på mig udefra, så nyder jeg at sidde inde og pusle ved arbejdsbordet ovenpå.

300520147480300520147482300520147481

Må din dag blive netop, som du ønsker den.

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

4 svar til i det kreative værksted

  1. Madame siger:

    Du har et meget smukt rum til dine kreative udfoldelser – lyst og hyggeligt med det varme træ.
    Rigtig god weekend, Ilse.

    • ilsearanti siger:

      Mange tak Gitte. Ja, det er et dejligt rum og faktisk meget mere lyst, end fotoet giver indtryk af. Og så er det fint med det varme træ, så lyset ikke bliver alt for skarpt. Rummet er faktisk et stort repos med dør til et værelse i begge ender. Jeg elsker at være i rummene ovenpå, hvor lyset strømmer ind fra alle sider.

  2. salling48 siger:

    Det ligner også en drømme arbejdsplads ..

    • ilsearanti siger:

      Ja, det er det også … faktisk fik jeg med mit hus ved havet og dens rum og for mig optimale muligheder en meget længe næret drøm opfyldt, da jeg flyttede hertil for 10 år siden.

Skriv et svar

