ordbroderi og roser

De første roser er sprunget ud her i min have.

Store gulrosa duftende roser. Og mindre dybrøde klatreroser.

020620147509020620147518020620147514020620147515

Bortset fra en større indsats med at klippe forvildede snebærbuske og hybenbuske, før de helt overtog pladsen, så har jeg brugt det meste af dagen i det kreative værksted.

Jeg er i gang med de sidste opslag og sider i mixed mediabogen “Pardans”. Og jeg flyttede ud i haven for at brodere ord til et af opslagene.

020620147523020620147525020620147526020620147527

Nu mangler jeg kun at finde ud af, hvad der skal være på bogens sidste opslag. Og mens jeg venter på det, har jeg allerede idé til den næste bog, der skal være med mere stærke farveudtryk.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

2 svar til ordbroderi og roser

  1. Madame siger:

    Dine roser er utroligt smukke, og det er spændende at læse om din mixed mediabog. Jeg er ved at lave en fotobog til Isabella – jeg tænker, det er lidt af den samme følelse og proces, som når du laver dine kreative bøger.

    • ilsearanti siger:

      Jeg glæder mig meget over mine smukke roser og tager gerne en enkelt ind ad gangen. Ja, jeg tror også, at glæden ved at dele, skabe en helhed og udtrykke sig via billeder nok er den samme i arbejdet med de bøger vi laver.

Skriv et svar

