tid til at være stille

Det intense samvær på tøseturen skiftede til det intense samvær i den forlængede pinse, der igen skiftede til intenst venindesamvær i dag.

Der er en tid til at tale og en tid til at tie.

Efter denne intense periode med næsten konstant samvær og samtale er det blevet tid til at være stille og alene.

Skrivebordet kalder på mig.

Arbejdsbordet kalder på mig.

Jeg glæder mig til igen at fordybe mig i mit kreative arbejde med ord og billeder.

Stilheden og fordybelsen kalder på mig.

sverige august 2011 053

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om .... Bogmærk permalinket.

2 svar til tid til at være stille

  1. Madame siger:

    Så fint du illustrerer dine ord med billedet af stenen i vandet! Jeg har det som dig og behøver stilhed, når jeg har haft et intenst samvær med andre.

Skriv et svar

