velkommen mandag og en ny, frisk uge

Mandage er så velkomne her hos mig. Jeg elsker dette, at der ligger en ny og frisk uge foran mig med masser af rum og tid. Det fylder mig med taknemmelighed over den udstrakte frihed og fylde, der er i mit liv.

Posten kom og afleverede en pakke, som jeg håbede ville nå frem i dag. En pakke med materialer til det kreative værksted.

160620147796

Spraymaling, det har jeg aldrig prøvet.

Gesso til at grunde siderne i mine mixed mediabøger. Jeg plejer at bruge mine akrylfarver, men gesso er en bedre og mere grundig grunder, har jeg læst mig til. Så det skal nu prøves af.

Og så lige nogle flere akvarelfarver.

Jeg arbejder videre med slangebogen, som nu snart har fået første lag akvarelmaling på begge sider af alle siderne.

160620147798

Jeg nyder friheden til at være … lege og eksperimentere.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

