i det kreative værksted

I går deltog jeg i en sommerhøjskoledag fra kl. 9 om morgenen til kl. 21.30 om aftenen. Det vil jeg vende tilbage til i en andet indlæg.

I eftermiddag skal jeg til fernisering på Mårup Gruppens sommerudstilling i Mårup Galleriet.

Men indtil da er tiden fri til andre gøremål.

Som altid har jeg haft min stille læsetid sammen med formiddagskaffen, hvor Sif oftest gør mig selskab.

200620147834

Og nu er jeg startet op på at lave endnu en håndlavet bog til at lave collager og mixed media i.

220620147835220620147839220620147843

Siderne er igen foldet akvarelpapir, hvoraf der bliver 64 sider at arbejde på. Omslaget er af tykt karton, som jeg er i gang med at grunde med gesso. Bogen skal samles og syes med copticbinding, så jeg har lavet 3 huller i for- og bagside.

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

2 svar til i det kreative værksted

  1. Madame siger:

    Sikke en smuk kat du har! Her hos os er vi meget glade for katte og har to. Og hvor lyder det spændende med sommerhøjskoledagen og også sommerudstillingen i Mårup Galleriet.

    • ilsearanti siger:

      Ja Sif er en dejlig kat med en vidunderlig blød og tyk pels, og så er hun meget venlig, kommunikerende og rolig. Hun er en tilløbende hjemløs Samsøkat. Jeg er også glad for katte og har haft mange katte i mit liv. I mit tidligere liv på den gamle gård havde vi altid 3 – 4 katte til at holde gården nogenlunde fri for uønskede firbenene pelsdyr. Og nogen af dem var helt utrolig kloge, og jeg har haft mange sjove, interessante og tankevækkende oplevelser med dem gennem årene.

Skriv et svar

