glæde og taknemmelighed

Hver morgen, når jeg står op og åbner døren i mit soveværelse, bliver jeg mødt af dette syn.

250620147853

Og hver eneste morgen og hver eneste dag fylder det mig med glæde og taknemmelighed at være på dette sted, i dette venlige hus omgivet af omsorgsfulde naboer og skøn natur.

Jeg er så taknemmelig over, at dette sted … huset ved havet … er givet mig som det sted, hvor jeg kan bo og opholde mig i denne verden. Dette sted, som befinder sig i stilheden og freden og roen på den lille, langstrakte ø, Samsø, i midten af landet. Helt centralt placeret med adgang til både øst og vest.

Her er skønt at være.

Jeg går ned ad trappen for at begynde på en ny dag.

250620147854

Må også din dag blive fyldt med glæde.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

2 svar til glæde og taknemmelighed

  1. Madame siger:

    Jeg forstår din glæde – du bor i et smukt hus og på en af vores dejligste øer.

Skriv et svar

