næsten klar til hjemløshed

I disse dage står programmet på oprydning og rengøring, så huset ved havet kan blive klar til at modtage sommergæster. Nogle venner har for andet år i træk ønsket at leje mit hus og holde lidt sommerferie her.

Jeg er næsten færdig med de ting, jeg havde planlagt skulle ordnes. Der er meget at gøre og meget mere, der kunne gøres, når man kigger på sit sted med en sommerhusudlejers øjne. Men jeg har besluttet mig for at holde det på et afslappet plan efter aftale med de meget lidt krævende lejere.

Så lige om lidt er der klar både ude og inde til, at mit hjem midlertidigt bliver forvandlet til sommerhus. Selv husnummeret har fået maling.

170720148093170720148090170720148088170720148089170720148092

I morgen tager jeg færgen til Sjælland på en lille ferie, mens jeg er hjemløs. Det er en meget spøjs fornemmelse, når ens hjem er optaget og utilgængeligt.

Jeg glæder mig allerede til at komme hjem igen i slutningen af måneden og få gang i det kreative værksted, der har ligget stille nogen tid.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

