ferie i skoven

Solen står ned mellem skovens træer, og her er temmelig hedt.

Om dagen foretrækker jeg at opholde mig i ro i skyggen og svede med anstand, og aftnerne tilbringes på terrassen i stille samvær, mens flagermusene flakser omkring træerne, og temperaturen falder til behagelig kølighed.

Jeg holder ferie lidt som i gamle dage. Hvilket vil sige som i mit tidligere travle liv med arbejde og familie, hvor ferier blev tilbragt i et sommerhus i nærheden af havet med tid og rum til det, som dagligdagen ikke levnede ret meget plads til.

Så jeg hygger mig med at skrive, læse og tegne … at være i fred og ro … fordybe mig og tænke … eller være tanketom, mens jeg tegner. Det er helt afslappet og uforpligtende, jeg tegner bare for at tegne, og der er ikke noget jeg skal.

220720148130

220720148132

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

2 svar til ferie i skoven

  1. Madame siger:

    Det lyder dejligt, og hvor ser det hyggeligt ud!

Skriv et svar

