atter hjemme

I aftes landede jeg på Samsø, der lå badet i solnedgangslys, da færgen lagde til i Kolby Kås og jeg kørte op til Mårup.

Det var en smuk sejltur i aftenlyset.

300720148157300720148166300720148160300720148161300720148168300720148170300720148165

Jeg parkerede ved mit hus 12 timer efter, vi kørte fra vores opholdssted i Sverige, hvor vennen i skoven og jeg har holdt en miniferie. Jeg holdt så meget ferie, at jeg helt mod sædvane ikke tog et eneste foto. I stedet for brugte jeg en hel del af tiden på at læse, skrive og holde mig i skyggen i den stegende hede. Hver eneste dag var der over 30 grader, så først om aftenen, når det blev lidt køligere, blev det til gåture i området, der er omgivet at store skove med masser af vildt og rovfugle. 

Skønt at være hjemme igen. Skønt at ligge i sin egen seng og kigge lige op i stjernehimlen. Søvn er det ikke blevet til. Til sidst opgav jeg og stod op meget tidligt og begyndte at ordne nogle af alle de praktiske ting, der venter ved hjemkomsten.

Jeg glæder mig til at være hjemme og komme tilbage til hverdagen, som ligger lang og udstrakt foran mig. Der er ikke lagt nogen rejseplaner for den kommende tid.

Jeg glæder mig til fordybelse og arbejdsro.

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Rejseliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

