inspirerende motiver

Spøttrup april 09 061Når jeg bevæger mig rundt i verden, får mit fotograføje ofte øje på motiver, som suger mig til sig, fordi jeg straks kan se, at de rummer så mange inspirerende muligheder for, hvordan jeg kan arbejde videre med dem.

Det kan være symbolske, sære eller blot smukke motiver.

Gennem årene har jeg fået samlet mig et ret omfangsrigt billedarkiv med motiver fundet lige omkring mig eller på de mange rejser rundt i Europa fra nord til syd.

Et af mine yndlingsmotiver er døre, som jeg har et utal af. Verden er fyldt med døre, og det er ofte gamle, slidte og frønnede døre, der fanger mit blik og interesse.

Jeg bruger mine fotos i mine håndlavede bøger, i collager, mixed mediaarbejde og i egentlige håndlavede unikafotobøger.

Spøttrup april 09 006Spøttrup april 09 012Spøttrup april 09 015Spøttrup april 09 026Spøttrup april 09 045Spøttrup april 09 048

Norge 2009 040Norge 2009 114Norge 2009 131Norge 2009 141Norge 2009 158Norge 2009 146

Dette indlæg blev udgivet i Foto, Rejseliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

