stilhed

Efter en uges besøg nyder jeg nu den ydre og indre stilhed og tanken om, at der ligger en hel stille uge foran mig.

Der er intet jeg skal, jeg kan bare være … vende indad, fordybe mig … inden der igen bliver behov for at vende udad.

Lige så meget som jeg holder af samvær, nærhed og samtale, lige så meget holder jeg af alenetid og stilhed. Og jeg er så priviligeret, at mit liv indeholder tid og rum for begge dele og hele tiden veksler mellem dem.

250820148448

Må din dag være med lige præcist så megen stilhed eller samvær, som du trives med.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

