retreat fra verden for en periode

Solen skinner, luften er lun, og septemberhimlen er blå og let diset.

060920148557060920148561

Her i huset ved havet er der meget stille. Netop så stille som jeg har brug for i disse dage.

060920148554060920148552060920148562

Rideturen i tirsdags har givet længerevarende, fysiske eftervirkninger i form af overfølsomme sanser. Heldigvis kan jeg trække mig tilbage fra verden og hvile og lave ingenting, når det er det, der er brug for for at komme ovenpå og i fuld funktion igen.

060920148550

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

2 svar til retreat fra verden for en periode

  1. Lene siger:

    Nyd stilheden i dit skønne hjem, ærgerligt at hesteturen gav de eftervirkninger. God retræte i det stille hus🙂

    • ilsearanti siger:

      Mange tak Lene. Jeg må indimellem sande, at der stadig er noget, der er for belastende og giver eftervirkninger, selvom jeg stort set er kommet over langtidsvirkningerne efter nogle hjernerystelser for år tilbage.

Skriv et svar

