i dag mandag

Der er stille her på bloggen for tiden, ligesom der er ret stille i mit liv og mine omgivelser.

Jeg må stadig forholde mig i mest mulig ro på grund af eftervirkningerne af en mindre hjernerystelse efter at have siddet på en hest i 1½ time for nogle uger siden. Rideturen har aktiveret en gammel skade med sine rystelser.

I dag landede Leonard Cohens nye CD i min postkasse. Udgivelsen som kommer sammen med hans 80 års fødselsdag i går. Desværre må jeg vente med at høre den, til mit hoved er restitueret, og sanseapparatet i balance igen.

220920148721220920148722

Indimellem jeg tuller stille rundt og mest laver ingenting, så skriver jeg lidt eller sætter mig ved arbejdsbordet og pusler lidt. I dag fik jeg lavet dette opslag i den igangværende art journal.

220920148723

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

2 svar til i dag mandag

  1. Ursula siger:

    God bedring og fortsæt stille og rolige eftrerårsdage i huset ved havet.
    Hilsen Ursula

Skriv et svar

