den stille tid

Solen skinner over Samsø gennem en let diset himmel.

Jeg har været ude at gå tur gennem skoven og ud til havet mod vest.

040820148295

Selvom det er søndag, så mødte jeg ikke et eneste menneske på min vej.

Den stille tid er begyndt. Selvom den først for alvor indfinder sig efter efterårsferien og varer helt til påske.

Den sæson som jeg holder allermest af her på øen. Økuller kender jeg overhovedet ikke til. Jeg kan slet ikke få for meget af stilheden, naturen og havet, der omgiver mig.

Må din søndag bringe netop det, som du trives med.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

