at tage mit rum i besiddelse

Det er længe siden, jeg havde et længerevarende ophold her i skoven, og hvor jeg brugte mit lille skovhus.

De sidste dage har jeg derfor været i gang med at tage mit skovhus og mit rum i besiddelse igen. Det meste har været pakket ned i længere tid, og nu er det så blevet tid til at pakke ud og få på plads og genetablere mit indre og ydre rum her.

Nu er det kommet rimeligt på plads, og jeg har igen et rum, hvor jeg kan arbejde, skrive, læse, slappe af, og hvad jeg nu har lyst til eller behov for.

251020149148251020149152251020149150231020149076

Her omgivet af store træer er der rart at være.

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

