ude og hjemme

I går var jeg ude i verden. Jeg var blandt andet i Ikea, en verden jeg meget sjældent besøger.

Det er interessant at gå der i mylderet og kigge på mennesker og mellem alle disse uendeligt mange ting, som man kan købe og tage med hjem. Det er som at være landet på en helt anden planet, end den jeg plejer at befinde mig på.

Min indkøbsvogn blev også fyldt godt op med både planlagte indkøb og ting, der dukkede op og kom ned i vognen. Planlagte ting jeg skal bruge hjemme i huset ved havet, og ting til forbedring af mit lille skovhusværksted.

031120149237031120149238

Turen gik videre til flere indkøb. Blandt andet af trækasser til opbevaring af materialer under det store arbejdsbord.

Da vi kom tilbage til skoven, var det en fornøjelse at pakke ud, organisere og lave nye systemer, så det bliver mere overskueligt at finde de ting, jeg skal bruge i mit kreative værksted.

031120149243031120149244

“Tankernes bog” nærmer sig sin færdiggørelse.

Omslag og sider er blevet færdige og samlet med knuder i ryggen. Næste gang jeg kommer på bytur, skal jeg på opdagelse efter nogle perler, som skal bindes på de løse snore på bogens ryg. Nu mangler jeg at få bogens små tekster klæbet ind.

031120149240

041120149245

 

041120149247041120149249

Dette indlæg blev udgivet i Book Art, Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

