skumringstur

Egentlig var det planen at køre til København og tage en tur i Statens Museum for Kunst. Men vi ombestemte os og blev hjemme i skoven i stedet for. Så blev der mere tid til at arbejde med hver sit kreative arbejde. Jeg i min artjournal og vennen med “Eros bog” (se præsentation af det igangværende bogprojekt på www.erosbog.dk).

Efter eftermiddagskaffen hoppede jeg på cyklen og kørte til Asserbo Slotsruin for at gå en tur i skoven. Jeg nåede lige at fange en del motiver med den glødende sol, der forsvandt bag træerne, inden det for alvor blev skumring og for mørkt til at fotografere.

271220149594271220149596271220149600271220149602271220149607271220149614271220149618271220149623

Dette indlæg blev udgivet i Foto, Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

3 svar til skumringstur

  1. Lene siger:

    Tak for turen og de skønne billeder, jeg trænger så meget til at komme udenfor🙂

    • ilsearanti siger:

      Velbekomme Lene. Jeg ser på din blog, at du har været lagt ned på den seriøse måde, hvor balancen er i udu. Jeg håber, du er ved at komme ovenpå igen, så du kan komme ud i det smukke vintervejr.

    • ilsearanti siger:

      Kære Lene. Hvis du ser dette, så vil jeg fortælle dig, at jeg desværre ikke længere kan lægge kommentarer på din blog. Kærlig hilsen Ilse

Skriv et svar

