tak og godt nytår

På årets sidste dag vil jeg gerne sige tusind tak til alle jer, som har besøgt bloggen i løbet af året.

Tak til jer der følger bloggen. Tak til jer der kommer forbi en gang imellem. Tak til jer der af og til lægger en kommentar. Jeg er meget taknemmelig for de mange, mange besøg på bloggen fra nær og fjern, fra Danmark og mange andre steder rundt om i verden.

Det er mig en stor glæde at dele mit kunstneriske arbejde, nogle af mine tanker og lidt af mit liv med jer.

Jeg ønsker jer alle et festligt, sjovt og fantastisk nytår og et 2015 fyldt med fred, glæde og kærlighed.

Nytår - Animationer - klik for at se i normal størrelse

Vi ses på bloggen i det nye år.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til tak og godt nytår

  1. Lene siger:

    Også tak for det år, der gik, tak for dine kommentarer. Du ønskes et godt nytår🙂

    • ilsearanti siger:

      Mange tak Lene og i lige måde. Jeg håber min besked om, at jeg desværre ikke længere kan lægge kommentarer på din blog, når frem til dig. Ærgerligt for det har jo været fint og hyggeligt at kommunikere med hinanden der og blandt andet dele rejseoplevelser.🙂

  2. Ursula siger:

    Mange tak for din fine blog. Jeg læser med hver dag og glæder mig altid på dinedejlige billeder fra Samsø og fra skoven på Sjælland, dine tanker om livet og alt andet. Jeg elsker freden og roen som ligger i det hele.
    Jeg ønsker dig et godt nytår fra Sydslesvig.
    Hilsen
    Ursula

    • ilsearanti siger:

      Kære Ursula.
      Tusind tak for dine ord, det glæder mig meget, at du mærker freden og roen.
      Mange hilsner fra den nordsjællandske skov til dig i Sydslesvig.
      Ilse

Skriv et svar

