på mit arbejdsbord

Lyset er dunkelt i dag, hvor skydækket er tæt, og regnen siler ned meget af tiden.

Egentlig skulle denne dag være en overvejende praktisk, huslig dag, men jeg valgte i stedet at sætte mig ved arbejdsbordet efter min formiddagskaffe og læsestund for at arbejde videre i min artjournal/mixed mediabog.

DSCN0237DSCN0234DSCN0235

Men uanset det dunkle lys i dag, så lyset på vej tilbage. Dagen er tiltaget med 41 minutter, og det kan mærkes især med længere dagslys sidst på eftermiddagen.🙂

DSCN0238

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

