fotoeksperimenter

Jeg er stadig i gang med at lære mit nye kamera at kende og er begejstret for billedkvaliteten.

I dag har jeg taget en masse billeder og har blandt andet igen eksperimenteret med både zoom og makrofunktionen.

Igennem et lidt uklart vindue har jeg fotograferet fugle med håndholdt zoom. Det er faktisk ret svært at holde kameraet stille nok til at fokusere på det ønskede motiv, når zoomfunktionen bruges, og fuglene bevæger sig jo hele tiden.

DSCN0355DSCN0361DSCN0364

Blå himmel over huset ved havet.

DSCN0372

På gåturen ved havet eksperimenterede jeg med at fange fugle langt ude på havet med fuld zoom.

DSCN0423

Stranden og havet viste sig fra sin smukkeste solbeskinnede side.

DSCN0399DSCN0404DSCN0410

Og jeg måtte skrive min glæde i sandet.🙂

DSCN0417

Dette indlæg blev udgivet i Foto. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

