frost og fri dag

Egentlig skulle jeg være i Jylland i dag på en kombineret indkøbstur til lerværkstedet og udflugt til Kunstcentret Silkeborg Bad sammen med Dortea. Men i aftes ændrede vi vore planer og udskød turen til i næste uge.

Og dermed fik jeg en helt fri dag forærende. En hel fri dag uden planer. Jeg elsker, når det sker.

I morges viste det sig, at det var meget praktisk, at vi havde ændret vore planer, for nattens frost havde frosset min bil totalt både indvendigt og udvendigt, så det var umuligt at åbne dørene. Der er et problem med vand i kabinen, som min mekaniker forhåbentlig kan finde årsagen til og løse i morgen.

Denne frie dag giver jeg til det, som giver mig glæde.

Formiddagen er gået med at skrive, læse og især med at arbejde med de sidste sider i min igangværende mixed mediabog.

DSCN0351

210120159783210120159784DSCN0346DSCN0352

Solen skinner og har tøet bilen op igen. Og solen og det klare vejr kalder mig ud på en længere gåtur ved havet efter frokost.

Min vej er brolagt med glæde.

210120159786

Må også din dag være fyldt med glæde.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

