mellemtid

Nogen gange er jeg bare helt optaget af samvær, så alt andet må vente. Sådan har det været siden i torsdags.

Jeg har haft besøg af en veninde, som jeg for nogle måneder siden har fået kontakt med efter nogle års pause, hvor vi hver især var optaget af andre ting i hvert vores liv.

Nu er hun på vej hjem, og jeg slapper lidt af, mens jeg vender opmærksomheden mod, at jeg  skal rejse over til skoven i morgen. Så jeg skal finde ud af at få pakket både tøj og ting til skovværkstedet og gjort klar til at tage afsted.

DSCN0741

I dag skinner solen over Samsø med nogle småbyger indimellem. Lige nu begge dele faktisk. Der er småregn i luften, mens solen er på vej nedad.

Må din søndag være solbeskinnet og med lige tilpas samvær og afslapning.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

